12/10/2009

Putina joaca si ceva mai multa muzica

Undeva catre sfarsitul acestei veri, din vorba in vorba - pe marginea unei postari de pe blogul ei - am ajuns sa discut cu Irina despre muzica. Asa a venit ea cu propunerea sa ne gandim la niste compilatii pentru diverse ocazii din viata de zi cu zi. Iar in toamna, sa lansam propunerea mai departe catre toti cei care ar vrea sa participe la imbogatirea listelor de preferinte. In fond, muzica ne insoteste de multe ori in ceea ce facem, uneori chiar fara sa ne dam seama ca anumite situatii in care suntem "ne cer" sau "ne impun" un anume gen de muzica.
Ca urmare, proiectul nostru muzical a luat nastere si a fost lansat ieri, pe blogul Irinei, aici. Iar compilatiile la care ne-am gandit si pe care le-am propus sunt urmatoarele:
  1. compilatia pentru dupa amiezi de duminica cu ceai si prajiturele
  2. compilatia pentru tocat legume
  3. compilatia pentru mancarea migaloasa
  4. compilatie pentru curatenie
  5. compilatie pentru drum lung cu masina
  6. compilatie pentru momentele de "unul singur" - momentele in care dansam pe o anume muzica, cantam si noi, etc. Adica ceva ce ne pune in priza si ne face sa ne eliberam de anumite timiditati / inhibitii.

Provocarea noastra este de a va gandi daca si voi aveti un anume gen de muzica, sau chiar un anumit artist pe care va place sa-l ascultati cu precadere intr-un moment specific de viata, precum cele de mai sus.

Toti cei care doresc sa ne trimita preferintele lor, o pot face fie direct pe blog, sau printr-un e-mail, Irinei (http://invatsagatesc.blogspot.com/) sau mie. Mult mai priceputa decat mine intr-ale tehnicii moderne :-), ea a si compilat sub forma unor playlist-uri propunerile primite pe mail pana acum, pentru primele doua categorii.

Iata si care sunt ele:

Découvrez la playlist Compilatie pentru tocat legume avec Manu Chao

Découvrez la playlist Compilatie pentru mancare migaloasa avec Sade
Découvrez la playlist compilatie pentru curatenie avec Frou Frou
Va asteptam cu drag, orice idee este bine-venita!

6 comentarii:

  1. Ruxi, sunteti niste fete, pe cinste!!!
    Si eu imi insotesc diversele stari cu muzica.
    Cineva mi-a trimis , in urma cu doi ani , o caseta ce colinde. Mi-au placut atat de mult, ca le-am ascultat si in alte perioade ale anului. Intr-o zi , ascultam. A venit postarita. A incremenit, se uita la mine, se uita la aparat..n-a zis nimic.
    N-am zis nici eu. Era in iulie..

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina, te astept cu drag sa ne spui si preferintele tale. Pe temele sugerate de noi, sau altele. Lista se poate imbogati cu bucurie!
    Am zambit cand am citit de colinde. Si mi-a placut pentru ca le asculti cand simti nevoia, si nu pentru ca sunt create pentru a fi ascultate doar intr-o anumita perioada a anului.
    Am zambit pentru ca mi-am amintit de vremea cand locuiam in Bucuresti si cand luam coronita de brad de pe usa, doar ca s-o schimb cu cea noua din anul respectiv. :) Si tot timpul mi-era greu s-o arunc. As fi pastrat-o mai multi ani, dar la un moment dat incepea sa se scuture.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt lista de facut curat prin casa: Queen - I Want To Break Free, Ronan Keating - Life is a Rollercoaster, Weather Girls - It's Raining Men, Tom Jones & The Cardigans - Mama Told Me si The Foundations - Build Me Up Buttercup

    S

    RăspundețiȘtergere
  4. Simo, le-am trimis Irinei mai departe si vad ca deja le-a si introdus in playlist.
    Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmm, ce-mi place ideea, Roxana! Si desi nu-mi merge deezer-ul prea bine direct, uite ca de pe blog-ul tau (cu smecheria Irinei) imi merge zeiss! acum impaturesc tricouri proaspat spalate si ascult "compilatie pentru curatenie". Uite si de la mine una pentru duminici cu cafea: http://www.deezer.com/en/music/de-phazz/hotel-costes-by-stephane-pompougnac-400027?song=4300025 si una pentru curatenie Police - Every little thing she does is magic http://www.deezer.com/listen-2304710. Multumiri cu suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Grati, ma bucur ca ti-a placut ideea! Propunerile tale s-au notat si urmeaza probabil sa fie introduse si in listele aferente, in curand.
    Multumim si noi si... spor la ascultat! ;-)

    RăspundețiȘtergere